Papirpåfunn: Du kan også klippe julehjerter

Jeg har en dårlig vane. Jeg kan tråle butikkene på leting etter fint papir, og når jeg kommer hjem, bruker jeg timer på å klippe det i stykker. Nå har jeg hatt en slik dag.

Det meste av papiret du ser på bildene er kjøpt i juleavdelingene til Londons varemagasin. Så har jeg startet med å klippe hjerter og limt disse over på annet papir, klippet en ny runde rundt og fortsatt prosessen. Du kan bygge ut hjertene så mye eller lite du vil. Småhjertene ender som dansende uroer.

De store hjertene du ser på bildet har et vingespenn på omlag 30 centimeter og egner seg godt til å henge i vinduet. Jeg er også igang med å flette flere i nesten samme størrelsen.  De krever litt fast papir.

Kari K.

This entry was posted in Jul, Papirpåfunn. Bookmark the permalink.

One Response to Papirpåfunn: Du kan også klippe julehjerter

  1. IngerMarie says:

    Lekkert,Kari!!!
    God helg..med pussel eller julemarked…???

Leave a Reply

