Hagemessen 2012: Du store alpakke for en velkomst

Du kan vandre fra de mest romantiske hagene og over i villmarka på Lillestrøm denne helga. Jeg er i gang med å gjøre klar noen bilder så du skal få et lite blikk inn på  Hagemessen, men først skal du få hilse på velkomstkomiteen. De er myke, keitete og tygger hele tiden. Så jeg sier bare: Du store alpakka, og noen små. Men jeg har lovet dyrt og hellig at jeg skal sørge for at ingen av dem følger etter meg hjem.

Kari K.

Hagemessen 2012

Villmarksmessen 2012

This entry was posted in Foto, Hage. Bookmark the permalink.

5 Responses to Hagemessen 2012: Du store alpakke for en velkomst

  1. krepsemor says:

    Åhh så søte de er! Se det uttrykket i øynene…..Kose deg på hagemesse, og god helg!

  2. Lin says:

    De er supersøte! Jeg vil veldig gjerne ha en slik hjemme. Kanskje to?
    Min mann er ikke helt enig😉
    Takk for koselig møte i dag. Utrolig flott stand!

    • perogkari says:

      Og her spør 20-åringen om vi har lama når hun kommer hjem fra folkehøgskolen. Men her setter også “far” seg på bakbeina. Og takk for sist og lykke til med hageprosjektene.

  3. Pingback: Hagemessen 2012: Søt romantikk eller frekt og frodig | perogkari

Leave a Reply

