Hvitveis i naturhagen

Nå begynner det ordentlig å våres i vår lille naturhage nordøst på eiendommen. De første som gleder oss ved å slå ut i full blomst er hvitveisen, og senere dukker det nok opp andre blomster i tur og orden. Følg med!

Denne kroken er en liten del av hagen som får lov å leve sitt eget liv, helt uten innblanding fra oss, og vi kommer til å følge den med kameraet gjennom sommeren.

Les også: Naturhagen byr på overraskelser

Per

This entry was posted in Foto, Hage. Bookmark the permalink.

3 Responses to Hvitveis i naturhagen

  1. Jeg gleder meg til enga nedenfor oss ser sånn ut…

  2. Tullik says:

    Heisan.
    Dette er det flottaste eg ser om våren. Finaste vårblomst. Flott bilde som viser akkurat det havet av kvitveis som eg minnast frå min barndom. Dette bilde hadde eg stemt på i Moseplassen sin vårblomst finale om det kom så langt. Ville berre sei det eg !!
    Ha ei riktig god helg.

  3. perogkari says:

    Tusen takk for veldig hyggelige kommentarer. De setter vi stor pris på. 🙂

Leave a Reply

