Jeg har gått i frø

Noen utsagt er dummere enn andre, men dette er pinlig korrekt. Etter å ha kjøpt frø fra både her og der noen år, var det tid for en opprydding. Alle posene ble derfor lagt utover stuegulvet, og så ble de sortert i en haug med blomster og en med grønnsaker. Så tok jeg meg tid til å legge dem på plass alfabetisk i hver sin eske. Denne våren har jeg som mål å få alt det eldste frøet i jorda. En del er sådd, og når finværet kommer etter 17. mai, blir det våronn for alvor. Frøene som ikke blir brukt, oppbevares mørkt, tørt og kjølig.

This entry was posted in Hage. Bookmark the permalink.

2 Responses to Jeg har gått i frø

  1. Hehe. Det er visst bare såvidt du ikke “tråkket i salaten” også😀

Leave a Reply

