Rock´n roll-hagen: Nå begynner det bli flower-power

Det siste året har jeg gaulet litt om at jeg vil ha en rock´n roll-avdeling i hagen. Det er ingen grunn til at jeg skal omgi meg med søte, blomstrende pastellbalader, og nå begynner jeg så smått å finne den rette tonen. Her er de bittesmå, knallgule narsissene fra London omgitt av kraftige tulipaner i sterke, flammende farger. Mørkeblå perleblomster og andre fargeklatter sørger for at det blir ekte flower power. Nesten som klippet ut av 70-tallet.  Fargene på bildene er helt autentiske og ikke noe photoshoptriks.

Foto: Kari K.

This entry was posted in Foto, Hage, Rock'n roll-hagen. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

