Sykkelhjelmer for de hageglade

Ja, den blomstrete hatten er en sykkelhjelm. For mens vi nordmenn har mest sykkelutstyr laget for fart og svette, byr danskene på et bredt utvalg. Og de er mye mer lekne enn oss. Eller for å si det som en danske vi var sammen med på sykkeltur i Burma. “Nordmennene er mest opptatt av å sykle. Danskene like best turen.” Og rett skal være rett. Jeg lenker til denne som kom i kommentaren fra Sunniva: “Herlige hjelmer. Jeg har en sånn og har faktisk kjøpt den i Norge, http://www.sykkelpikene.no. ”

Synes du hatten blir for spesiell, kan du også få en mer tradisjonell hjelm med store, stilistiske blomster.

Danskene har også tatt vare på kakeelskerne. Er du på vei til butikken, og har glemt oppskriften, er det bare å ta en kikk på setet. Der står oppskriften på Karlas cupcakes.

For å holde stilen er det også mulig å rydde vei med ei marihøne plingende på styret.

Kari K.

This entry was posted in Hage, Reise. Bookmark the permalink.

2 Responses to Sykkelhjelmer for de hageglade

  1. Sunniva says:

    Herlige hjelmer. Jeg har en sånn og har faktisk kjøpt den i Norge, http://www.sykkelpikene.no. Veldig fornøyd med hjelmen, den passer bedre sammen med klærne når man ikke er å trener,( jeg bruker sykkelen mest til transport ) og den gjør at man faktisk får lyst å bruke hjelm🙂 Nå ønsker jeg meg ringeklokka også for den var morsom.

  2. Hagerommet says:

    Så herlig!..her kan en virkelig finne sin favoritt:))

Leave a Reply

