Grønn last på sykkel

Her er er nytt bilde i samlingen vår av sykler. Det er tatt i København for noen uker siden. Her hjemme tenker vi ofte trening når det gjelder sykkel. Når jeg spør folk om hvorfor de kjører til jobben, får jeg ofte til svar at de skal handle noe på hjemveien. Dette ser ikke ut til å bekymre mannen med den lange, grønne lasten.

Foto: Kari K.

This entry was posted in Foto, Foto - Sykler, Reise and tagged , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Grønn last på sykkel

  1. Sunniva says:

    Skulle ønske flere gjorde sånn her også, det er for mye trafikk og eksoslukt for oss som sykler og går hele tiden. Jeg vet av erfaring at det er utrolig mye man får med seg på sykkelen:-)

  2. Jeg handler også gjerne på hjemveien, selv om jeg spaserer😀

    Men – hva er det eeegentlig mannen på sykkel har kjøpt?

    Nyt dagene!

Leave a Reply

