Flere sykler i København

Flere syklister burde det kanskje stått i tittelen, for det er det jeg egentlig mener. København er jo sykkelbyen framfor noen i Europa (beklager Amsterdam som også er en sykkelby). Derfor synes jeg det alltid er morsomt å fange litt forskjellige typer mennesker på sykkel når jeg besøker Danmarks hovedstad. Her er et lite knippe:

Først travel mor med barna i bagasjen.

Mens far er på vei hjem med blomster…

Endelig ferdig på kontoret! Da slenger jeg frakken på og tar med mappa hjem.

Noen må tråkke, mens andre fortsatt bare kan nyte utsikten og sjekke ut alt det spennende som skjer i Kompanistrædet!

Per

This entry was posted in Foto - Sykler, Reise. Bookmark the permalink.

5 Responses to Flere sykler i København

  1. Maria says:

    Ta en tur over broa til Malmö og/eller Lund- der er det også fin sykkelkultur! Om jeg noen gang skulle dratt på sykkelferie ville jeg dratt dit:) (nå har jeg bodd der i maaange år også da så det er mulig jeg er litt partisk)

  2. Hagerommet says:

    Så artig innlegg!!…Du har virkelig blikket for fotomotiv:)
    God tur:))

  3. Hanne says:

    Så hyggelig at jeg har inspirert! Hva med å ta med en hvit rose til Måneskinnsbedet som en begynnelse. Mme Hardy eller Louise Bugnet to vakre hardhauser. God tur i Sør Sverige. Nordens Toscana. Jeg elsker det!

Leave a Reply

