Musikalsk advendtskalender, dag 1: I Want A Hippopotamus For Christmas

Da skriver vi 1. desember og går inn i advendtstiden. I fjor dro jeg i gang en musikalsk adventskalender, og det har jeg også tenkt å gjøre i år.

Jeg starter med en artig liten sak, som visstnok ble veldig populær – alle fall hos noen – i Bergen. Og siden jeg starter med denne, håper jeg de får en laaang og trivelig adventstid i vest.

Hører du, Flode. Kom deg ut fra barne-tv og inn i julepakken!

Puss, puss, så får du en suss.

Flodhest

 

(bildet over er forresten fra Seringeti nasjonalpark som vi besøkte i 2010)

Per

This entry was posted in Advent, Musikk. Bookmark the permalink.

4 Responses to Musikalsk advendtskalender, dag 1: I Want A Hippopotamus For Christmas

  1. Denne hadde jeg ikke hørt før. Kommer til å følge med hver dag.

  2. perogkari says:

    Tusen takk, det var hygggelig å høre, Åshild!

  3. Tusen takk Per & Kari, dette har æ venta på læææng🙂

  4. perogkari says:

    Hehe, takkogtakk. Maren!

Leave a Reply

