Modigere bak kamera

nærfoto-5Jeg er egentlig ganske skvetten, spesielt når det kommer til insekter som ser ut som de stikker. Veldig pysete, rett og slett.

nærfoto-2Men jeg vet jo at spesielt bier og humler gjør en særdeles viktig jobb, så jeg vil gjerne ta vare på dem så godt jeg kan.

Og så blir jeg litt modigere når jeg får et kamera mellom hendene, og har et makro- eller nærfoto-objektiv mellom meg og insektene. Og da er det heller humlene, som den ved siden av, som blir engstelige og får en rakett bak før de raskt forsvinner.

Rene terapien, egentlig.

 

nærfoto-3Og det er en glede å gå rundt i hagen nå som syrinen blomstrer på Langhus, og sprer vellukt ut over hele eiendommen.

Per

nærfoto-1

 

nærfoto-4

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

