Nå blomstrer de selvsådde pelargoniene “Raspberry Ripple”

pelarraspberry1Den som venter på noe godt, heter det. Og nå er det blitt blomster på pelargoniene jeg sådde i vår. Raspberry Ripple står der nette i kroppen og tunge i toppen, med noen frodige, rosa klaser. De er sunne og friske og ser ut til å få et godt liv i drivhuset utover høsten.

Dette er de aller første pelaroniene jeg har sådd, og jeg hadde respekt for faget da jeg startet. Nå viste det seg at dette ikke var verre enn å så sommerblomster.

Slik sådde jeg pelargoniene.

Kari K.

 

This entry was posted in Hage, Stueplanter. Bookmark the permalink.

One Response to Nå blomstrer de selvsådde pelargoniene “Raspberry Ripple”

  1. Pingback: Årets selvsådde pelargonier gror godt | perogkari

Leave a Reply

