Ekorn-Jensen er hagens store sjarmør

ekornhost2Jeg er ikke sikker på om det er Ekorn-Jensen eller Ekorn-Jenny jeg oftest møter i hagen, men jeg tror det er viktig for krabaten å sikre bilder til modellkarrieren.

Ekornet spretter opp og ned i eika vår, sitter snart litt her og balanserer litt der. Nå skal jeg ikke undervurdere jobben den gjør med å plukke nøtter. Både eika og hasselen er tom, og nå får den litt ekstra når jeg mater fuglene. Vil du ha dyreliv i hagen, går veien gjennom magen.

ekornhost

Foto: Kari K.

This entry was posted in Hage and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

