Løytnantshjertet opp mot valmuene i x-faktor på hjemmebane

Her er det bare å jodle, for kampen i kampen kan fortsette. Både Per og jeg fikk et bilde med til finalen i fotokonkurransen x-faktor. Blant 24 fargerike kandidater skal Pers vemodig vakre løytnantshjerter forsøke å danke ut mine skravlende valmuevenner. Midt oppe i det hele er det litt moro at det er jeg som har plukket ut Pers rosa kandidat, men han har holdt hardt på at mitt helgrønne motlysbilde måtte med i kategorien for alle som faller litt utenfor.

Det har vært konkurrert i åtte runder fordelt på blomster i ulike farger, og det kom tilsammen inn 780 bidrag.

Du kan gå inn på Moseplassen.com for å se på alle de 24 finalekandidatene og gi din stemme til dem du liker aller best. Ta deg også tid til å lese historien bak løytnantshjertet.

Jeg har truet Per med at han må gå rundt i blomstrete, pastellfarget hagebukse med seler, hvis han klatrer mot toppen av lista. Kanskje klarer jeg å finne på noe enda verre.

Kari K.

This entry was posted in Foto, Hage. Bookmark the permalink.

6 Responses to Løytnantshjertet opp mot valmuene i x-faktor på hjemmebane

  1. New Dawn says:

    Gratulerer med flotte kandidater. Lykke til med siste innspurt 🙂

  2. Marit says:

    Flotte kandidater begge to! Gratulerer så mye 🙂

  3. Grethe says:

    Hei! Dere har virkelig slått til med to kandidater! Supre finalister begge to.
    Takk for hyggelig hilsen inne hos meg – så får vi se hvordan finalen bærer hen.

    Lykke til 🙂

  4. Takk for hyggelig gratulasjon. Her kommer en dobbel tilbake. To flotte bilder som jeg godt kan forstå at havnet i finalen. Lykke til videre. 🙂

  5. Hagerommet says:

    Gratulerer!!..og 2stykker da gitt:))
    Håper dere vinner:))

  6. Gratulerer med flott 5. plass. Vell fortjent. :0)

Leave a comment